♥just exo & just luhan♥
نوشته شده در تاريخ جمعه 16 بهمن 1394برچسب:, توسط yasna |

 

اینم نفس من و عشق همه اکسو الی ها اهو کوچولو و بیبی فیس گروه

 

نام واقعی:  Lu Han

 

لقب: Luhan

 تاریخ تولد: April 20, 1990

 گروه خونی:  O

 قد: 178 cm

 ملیت: Chinese

 موقعیت: Lead Vocalist, Lead Dancer, Face of The Group

 زادگاه اصلی: Beijing Haidian

 مهارت ها: Soccer, cube

 

توضیحات اضافی: لوهان به عنوان چهره اصلی اکسو M شناخته میشه و دوست صمیمی سه هون مکنه گروه اکسو k هم هست. قبل از این

که کارآموز کمپانی اس ام بشه یعنی وقتی دبیرستان میرفته، تو کمپانی JYP بوده و توی پروفایلش تو کمپانی جی وای پی تو بخش معرفی

 خودش گفته: میدونم راه زیادی رو تا تبدیل شدن به یه خواننده واقعی دارم ولی هدفمو رو بدست آوردن بهترین نتایج و یادگیری از آدمای

دور و برم تنظیم می کنم. بزرگترین رویا و آرزوم اینه که یه خواننده خوب بشم و از اونجایی که جوونم زندگیم نمی تونه بدون رویا باشه.

حالا که رویام تازه شروع شده بیشترینسعیمو می کنم و مهم نیست که این راه چقدر سخت باشه. من با خونسردی با همه چی روبرو میشم.

رویای من تازه شروع شده پس به خودم میگم که سخت کار کن و فایتینگ! امیدوارم همه دوستام و کسایی که منو میشناسن هوامو داشته

باشن و حمایتم کنن...من سخت کار می کنم (الان من رسما فنا شدم...یکی منو بگیره). لوهان به همراه کای و چن و تائو تو SBS Gayo

Daejun برای بار اول به عنوان عضو اکسو شروع به کار کرد. سمبل لوهان Gravity یعنی جاذبه است و طبق افسانه اکسو قدرت غلبه به

جاذبه و به وجود آوردن جاذبه جدید رو داره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.